• De maand mei stond in het teken van de werving van nieuwe jeugdleden. Met de tassenactie probeerden we nog meer supervissen te “vangen”.

En het werkte! Vriendjes en vriendinnetjes kwamen naar trainingen en maar liefst 16 daarvan zijn lid geworden in de actiemaand. Allemaal D’tjes, E’tjes, F’jes en kangoeroes.

Tassen bedrukken
    Irma gaat nu aan de slag en zal zo snel mogelijk alle namen op de KVS-rugzakken zetten. Daarna delen we ze uit.

Welkom
    De volgende kinderen kunnen we verwelkomen: Jake, Eva, Daan, Anouschka, Stijn, Salisa, Shira, Amy Sanne, Lisanne, Rayven, Felix, Fleur, Gwen, Julian, Zosja en Zina. Zes jongens en 10 meisjes. Geweldig!! Van harte welkom bij KVS/Maritiem!

Bedankt!!
    Een speciale vermelding voor onze leden die actief nieuwe KVS’ers geworven hebben! Dat zijn Simcha, Madelief, Lara, Christiaan, Isa, Sara, Lieve, Evi en Kelsey. Allen ontzettend bedankt voor jullie inzet.

De actie loopt door in juni!
    We gaan nog even door met de lid-maakt-lid-actie. Help dus mee om kinderen kennis te laten maken met onze gezellige vereniging! We zijn vooral op zoek naar jongens. Want we hebben meer meisjes dan jongens in de jeugd. Het is daarom belangrijk dat er meer jongens lid worden van KVS, zodat we alle meisjes onze sport kunnen laten beleven zoals deze bedoeld is: namelijk gemengd!

Zoek mee
    Neem een vriend(in), klasgenoot, neefje, nichtje, buurjongen of buurmeisje mee naar een training en wie weet wil hij/zij wel lid worden.

Geef via werving@kvskorfbal.nl door dat je iemand lid hebt gemaakt.

Misschien lukt het ons dan wel – met jouw hulp! – om richting de 500 leden te gaan!