• KVS is gehuisvest aan de Cremerweg 2 te Scheveningen waar veldwedstrijden worden gespeeld. Vanaf november start de zaalcompetitie en dan speelt KVS haar thuiswedstrijden in sporthal De Blinkerd, Seinpoststraat 150 te Scheveningen. KVS is een korfbalvereniging waarbij het spelplezier voorop staat maar daarnaast ook ambities heeft om topsport te kunnen bedrijven. Om deze plannen en haar voorgenomen ambities te kunnen waarmaken heeft KVS sponsoren nodig. Als sponsor van KVS beteken je het volgende voor de vereniging:

1. Je steunt KVS, die haar hart in Scheveningen heeft en zal houden. Een vereniging die zich ook ten doel stelt de Scheveningse jeugd sportief en mentaal te laten groeien in een plezierige sfeer waarin sportiviteit, ambitie en respect centraal staan.
    2. Als sponsor van KVS bereik je een vast en trouw publiek met een zeer gevarieerde achtergrond. De familiaire cultuur binnen het korfbal en met name binnen KVS maken dat jouw bedrijf of organisatie zichtbaar wordt voor een breed publiek in een koopkrachtig woongebied.
    3. KVS heeft ambities. Deze ambities hebben betrekking op sportiviteit maar ook het verenigingsleven. KVS doet het op het sportieve vlak erg goed. Dit zorgt voor media aandacht in zowel de lokale nieuws als stedelijke nieuws. Daarnaast is KVS als vereniging vergelijkbaar met een grote familie. Goede sfeer, respect en aandacht voor een ieder staan hoog in het vaandel.
    4. KVS hecht veel waarde aan haar sponsors. We zullen er dan ook alles aan doen om de sponsors zoveel als wenselijk te betrekken bij de vereniging. Daarbij hoort bijvoorbeeld een jaarlijkse sponsoravond en diverse andere activiteiten waar we je graag voor uitnodigen.

Wil je meer informatie of de mogelijkheden tot sponsoring van KVS bekijken? Ga dan naar Sponsormogelijkheden of bekijk de sponsorgids!

Alle huidige sponsors vind je hier!

AANMELDEN ALS SPONSOR