• Tijdens de veldcompetitie moet er voldoende barbezetting zijn in ons clubhuis. Afspraak is dat alle spelende leden uit de senioren en de A en ouders van spelende leden van de B t/m de F zichzelf inschrijven voor een kantinedienst op een zaterdag. De competitie start op 10 september. Daarom vragen wij je zo spoedig mogelijk in te schrijven, zodat er voldoende mensen achter de bar staan. Je kunt je vanaf nu inschrijven tot en met maandag 5 september. Als er op 6 september nog vrije plekken in het rooster zitten, verdelen we deze plekken onder de teams.

Inschrijven via de KNKV-app
    Je kunt je alleen nog maar inschrijven voor een bardienst via de KNKV-app. Als je hier nog geen gebruik van maakt, kijk dan op onderstaande link:
    KNKV-app | KVS Korfbal

Spelende leden uit de senioren en de A moeten zich met hun eigen naam inschrijven. Ouders van spelende leden van de B t/m de F moeten zich inschrijven met de naam van de zoon of dochter voor wie je een bardienst draait.

Om je in te schrijven voor een bardienst ga je als volgt te werk:
    -       Open de app van het KNKV en zorg dat je ingelogd bent voor de juiste persoon.
    -       Ga naar het menu (druk op de 3 streepjes).
    -       Selecteer ‘Programma’.
    -       Zoek een bardienst die je wilt draaien en selecteer deze.
    -       Selecteer vervolgens de ‘+’ om jezelf voor een bardienst op te geven.
    -       Vervolgens krijg je een pop-up waarin gevraagd wordt of je het zeker weet, selecteer ‘ok’.
    -       Je hebt je nu ingeschreven voor een bardienst.

Het is niet mogelijk om je bardienst af te zeggen. Je kunt je bardienst wel ruilen. Dat kan in de KNKV-app tijdens de inschrijvingsperiode. Tijdens deze periode blijven alle diensten in de app staan.

Als dit niet lukt kun je mailen naar kantineroosterkvs@gmail.com of bellen met Roel van der Kooij (0626870117).

Kuisdiensten
    Het rooster voor de kuisdiensten (voor senioren- en A-teams) staat ook op de site, zie onderstaande link:
    KUISDIENST | KVS Korfbal

Groeten,