• Van 27 t/m 29 december vindt in en rondom clubhuis ‘t Hokje het KVS EINDEJAARSCAFÉ plaats. Op de laatste dag, donderdag 29 december, organiseren we een grote KVS reünie. Er zal een all-starwedstrijd plaatsvinden op het veld en vervolgens is er een borrel en de mogelijkheid om te eten in het clubhuis. Daarna is er een feestje. Alle oud leden en natuurlijk ook huidige en nieuwe leden zijn welkom!

Donderdag 29 december 2022 toveren we dan ook om in: KVS Oud & Nieuw.

Een van de ideeën is om teamfoto’s van (heel) lang geleden opnieuw te maken, met dezelfde spelers en trainers, maar dan (heel) wat jaartjes ouder.

De komende tijd gaan we oude foto’s op de website en sociale media plaatsen en geven we meer informatie.

Als jij je oude team bij elkaar wilt krijgen op 29 december, neem dan vooral contact op met je oud teamgenoten en laat het ons ook even weten.

Neem voor meer informatie contact op met:

• Ruben van Arkel (0612508105; rubenkvs@hotmail.com),
    • Youri Nadorp (0614 48 51 28), yourinadorp@hotmail.com
    • Selma Rahman (+31 6 19 00 96 70; selmarahman@hotmail.com)
    • Peter Voituron (+31 6 50 51 17 91; Peter.Voituron@ziggo.nl)