• Donderdag 26 mei vindt weer het altijd leuke en gezellige VEO toernooi plaats. Dit toernooi gaat vaak om de gezelligheid en de teams worden samengesteld met de kinderen die zich hebben opgegeven.

Verzamelen en start toernooi

Het toernooi begint om 09:00 uur, zorg dat je om 8:30 uur aanwezig bent. Het toernooi duurt tot 16:30 uur. Om 16:45 uur is naar verwachting de prijsuitreiking.

De F-jes zijn eerder klaar. Het toernooi zal voor hen tot ongeveer 14:00 uur duren en de prijsuitreiking is naar verwachting om 14:15 uur.

Het adres van VEO is: Groene Zoom 6 te Den Haag

Belangrijke informatie

Een toernooi kan niet zonder scheidsrechters gespeeld worden. Het is voor VEO niet te doen om alle wedstrijden te fluiten daarom krijgt elk opgegeven team 2 wedstrijden om te fluiten. Dus ouder(s) / jeugdleden houdt hier rekening mee dat dit moet gebeuren!!

Simcha Bremen is bereid om 6 wedstrijden te fluiten en Sander van Houten 2 wedstrijden. Hiervoor alvast hartelijk dank. Er zullen dan 8 wedstrijden overblijven die nog gefloten moet worden!!

Er doen voor KVS 8 enthousiaste teams mee. Op dit toernooi is het uiteraard toegestaan om heren als dames en dames als heren te laten spelen!! De teamsamenstelling is als volgt:

KVS/Maritiem B1:

Mike, Thomas Buis, Thomas Buwalda, Emile, Guus

Marit, Suzanne, Lieke, Jacky, Annelin

KVS/Maritiem C1:

Mirko, Nathan, Toby

Senna, Eline, Chloe

Roulerend een heer uit B1 meespelen!! Dame uit B1 of C2 invallen!

KVS/Maritiem C2:

Olaf, Otte

Noor, Olivia, Jasmijn, Lisa, Amy

Roulerend heer uit C1 of D1 mee spelen!!

1 dame zal roulerend een wedstrijd als heer spelen!

KVS/Maritiem D1:

Tim, Jens, Sem, Roan

Hannah, Ella, Joelle, Iris

KVS/Maritiem D2:

Rens, Jort, Sijf

Sophie, Stacey, Anne, Lizzy, Isa, Olivia

1 dame zal rouleren een wedstrijd als heer spelen!

KVS/Maritiem E1:

Stan, Kai, Valentijn,

Madelief, Isa, Ismee

KVS/Martiem E2:

Nolan, Christiaan

Fleur, Maygan, Juna, Kees

KVS/Maritiem F1:

Mees, Luuk, Thomas, James

Lois Philou

De teams zijn samengesteld, de kinderen hebben er zin in, nu nog hopen op lekker weer!! Heel veel plezier en app/mail me gerust als er vragen zijn.

Groetjes van Ingrid