• Tussen Kerst en Oudjaarsdag bouwden we het clubhuis de afgelopen twee jaar om tot Het Houten Huis. Maar dit jaar wordt alles net wat anders. Waar het clubhuis de vorige edities alleen fungeerde als studio en iedereen thuis de uitzending kon bekijken, is het dit jaar de bedoeling om zoveel mogelijk mensen naar KVS te krijgen. Gezellig met je vrienden en familie het jaar afsluiten in het KVS EINDEJAARSCAFÉ! Uiteraard gaan we ook dit jaar een mooie live-uitzending verzorgen, maar dan meer als het Top 2000 café waar je als ‘publiek’ bij kunt zijn.

Inmiddels kunnen we wat meer vertellen over het programma.

Dinsdag 27 december starten we om 17.00 uur en donderdag 29 december sluiten we af met een feestje tot in de late uurtjes. Iedere dag is er een ander thema.

Dinsdag 27 december
    De eerste avond gaan we er rustig inkomen. Het clubhuis is dan een bruin café, waar je gezellig een drankje kunt komen doen en een bitterbal kunt eten. Daarnaast is er onder andere een wijn- en bierproeverij. Opgeven kan via dit formulier.

Woensdag 28 december
    Dit wordt een echte familiedag. Met overdag veel spelletjes binnen en buiten voor de kinderen. Onder andere een sponsorloop en een heus kampspel. Ook vindt er in de middag een kinderdisco en een bingo plaats. In de avond kun je met het hele gezin gezellig komen eten, met daarna The Masked Singer! Opgeven hiervoor is niet nodig.

Donderdag 29 december
    Deze dag dopen we om tot KVS Oud&Nieuw. We sluiten dan samen 2022 op feestelijke wijze af en daaraan voorafgaand organiseren we vanaf 15.00 uur een grote KVS reünie. Ieder voormalig, huidig en toekomstig lid van KVS is welkom! Om 16.00 uur is er een all-starwedstrijd met veel spelers die vroeger in KVS 1 hebben gespeeld. Daarna is er een borrel en vanaf 18.00 uur kun je in het clubhuis genieten van een hamburgerspeciaalmenu of een broodje hete kip menu. Verzorgd door de mannen van 17.03. Per persoon zijn de kosten 10 euro. Een kindermenu kost 5 euro. Opgeven voor het eten kan door het betreffende bedrag over te maken op NL10INGB0007364177 t.n.v. R. Van Arkel. Vermeld daarbij de naam/namen van degene(n) die komt/komen eten en de menukeuze. Na het eten is het tijd voor een Oud&Nieuw feestje! Het feest is gratis.

Heb jij nog een leuk idee voor het KVS EINDEJAARSCAFÉ, laat ons dat dan weten! Als je een keer een bardienstje wil draaien of gastheer/-vrouw wil zijn, dan horen we dat ook graag!

Wij hebben er zin in!

KVS EINDEJAARSCAFÉ commissie