• Na een kampweek van verschillende teamleden was de grote vraag hoe fris de C4 zou starten tegen Nio in Rotterdam. De nummer 4 uit de competitie had weliswaar nog geen wedstrijd gewonnen maar van onderschatting mag nooit sprake zijn aldus de trainers.

Toch bleef de frisheid in de eerste helft achterwege en gingen we rusten met 1-1. Qua kansen stonden we 20-1 voor 🤔.
    Maar toen de 2e helft. Door een tactische zet van de trainers werd er dieper gespeeld en rijgden de kansen zich aaneen wat al snel in een 1-4 stand resulteerde. Door goed verdedigen werd er niet meer tegengescoord en geloofde KVS het ook wel. Al met al een verdiende overwinning. De C4 heeft nu 3 uit 3 en daar de nummers 2 en 3 tegen elkaar gelijk speelden was dit weer een erg mooi korfbalweekeinde!!

Eric van Houten